2012. november 17., szombat



AZ ALKALOM… (Szerző: Makovei János)
Beköszönt s nem tér vissza többé soha, soha.
Kézfogásra akkor már nem nyújtják oda,
ha nem ragadtad meg idején a baráti kart.
Akkor hiába minden, bár szíved jót akart.
Minden perc mely eltelik, már múlt idő.
Minden lehullt kő fölött egyszer a fű kinő.
Minden megtett lépés visz Az út vége felé.
Egyszer elfárad a kéz is, Ha a vizet öntené.
És hiába a szomjú föld, Nincs már irgalom,
Ha egyszer rest voltál, amikor Itt volt az alkalom.

Beköszönt, s nem tér vissza többé soha, soha.
De sokszor megkeseredik életed édes bora.
Mert másnak nem töltötted meg – belőle – poharát,
mert küzdelmes életedben nem volt egy jó barát.
Hiába szeretnél – akkor, az már Keserű, nagy fájdalom.
Hiába mosolyognál – akkor nem segíthetsz bánaton.
Hiába fognád remegve – akkor Már a két kezem,
hiába várnád reszkető örömmel, hogy megérkezem.
Akkor – fájó, de nem lehet számodra irgalom,
mert kihullott szívedből ezernyi-sok jó alkalom.
Nyújtsd hát felém kezed, s én cserébe szívem adom.
Szeretni még nem késő, ma még van számodra irgalom.
Istentől kapott minden perced, Egy-egy alkalom.

-----------------------------------------------------

VAN VALAKIM
Van Valakim, Ki megbocsát, ha vétkezik szegény fejem,
s bajomhoz is megérkezik .
Ha messzire elkóborol szegény szívem, szeretete utolér
és visszaviszem oda,ahol testvérszívek vannak velem,
oda, hova kerítést von a kegyelem.
Van Valakim,Ki még soha el nem hagyott,van Valakim,
Ki úgy szeret, ahogy vagyok.
                                               Füle Lajos

   VAGYOK          Dömötör Tibor

Ti voltatok és lesztek, jelent, jövőt kerestek.
Emlékeztek a múltra, vágyakoztok az újra,
Én VAGYOK és nem lettem, szeretetet kerestem.
Számomra nincs tér és idő, bennem él a Voltam,
VAGYOK ,és Leszek, mindig élek bennetek.
Isten, Jézus egy VAGYOK, életetek maradok .    

MIÉRT NEM......?
Jézus kérdi:„Mért nem érzed szeretetem árját
mindig, mely megváltott téged, s oly epedve vár rád?

Nem mutatja minden tettem, hogy nagyon szeretlek,
hogy teéretted rabja lettem időnek s a testnek ?

Így életem ember alakban. Kár, hogy még nem érted:
a halált is elvállaltam a Golgotán érted.

Bár te sokszor elfeledtél, más gondjaid lettek,
szeretném, ha úgy szeretnél, ahogy  én szeretlek!”  Balog Miklós                                                          
---------------------------------------------------

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése